55

>> الخميس، 7 يناير 2010

اتنين من رجال الاعمال حظهم النحس خلاهم يعينوا فلخم وملخفن
الاول : انا عندي سكرتير غبي جداً
الثاني : انا عندي اغبى سكرتير ممكن تقابله
الاول : طيب حتى بص .... نده على ملخفن.. فجيه على طول
الاول قاله : خدالعشره جنيه دي اشتري بيها عربيتين مرسيدس
الثاني نده على فلخم .. وجيه على طول
الثاني : روح يا فلخم شوفني موجود في البيت ولا لأ
إتقابل فلخم وملخفن في الشارع
فلخم : فتحي بيه ده غبي قوي......جالي اروح اشوفه موجود في البيت ولا لأ
!!!!وهو معاه موبيل ويقدر يتصل بنفسه ويعرف
ملخفن : ده انت في عز...... انا سمير بيه اداني 10 جنيه وجالي اروح اشتري
!!!!!!!عربيتين مرسيدس و النهارده الحد والمحلات قافله

0 التعليقات:

إرسال تعليق

عن الموقع

بنك النكت , النكات , أحلى النكت , أحلى النكات , طرف , ضحك , نكت جامدة , نكت حارة , نجد جامدة فحت , آخر نكتة , أحدث النكات , قصص فكاهية , كاريكاتير , كاريكاتيرات ساخرة

  © Blogger template Snowy Winter by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP